Aplikace vyřešila složitou situaci
Jak jste se o aplikaci Záchranka dozvěděla?
O aplikaci Záchranka jsem se dozvěděla od kamaráda prostřednictvím Facebooku. Pracuji jako vedoucí v hotelu, kde se může stát cokoliv a je dobré být připraven. Zároveň často vyrážíme s manželem do přírody.
V jaké situaci jste aplikaci Záchranka použila?
Host nám přišel oznámit krádež velkého množství peněz z hotelového pokoje. Pán byl cizinec a komunikace byla vzhledem k vypjaté situaci velmi náročná. Ve stejné chvíli přiběhl další host - velmi temperamentní pán z Itálie. Začal nás emotivně prosit o přivolání záchranné služby pro svoji přítelkyni, která trpí z neznámé příčiny bolestmi.
Chtěla jsem zavolat trojmístné číslo, které by měl každý znát. V oné chvíli jsem však stála se sluchátkem v ruce a nebyla jsem schopna jediného kroku. Mozek mi prostě vypověděl službu. Naštěstí byla na hlavní obrazovce mého mobilního telefonu ikona aplikace Záchranka. Stiskla jsem nouzové tlačítko a na druhém konci linky se ozval uklidňující hlas operátorky, který mne ihned vrátil do reality. Operátorka tísňové linky mi také potvrdila příjem nouzové zprávy a pomohla celou situaci vyřešit.
Za chvíli byla na místě i posádka záchranné služby, která si nemocnou paní odvezla.
Jaké funkce se vám na aplikaci Záchranka líbí nejvíce ?
Samozřejmě především možnost okamžitého přivolání pomoci stiskem jediného tlačítka. Právě možnost nemuset v tísňové situaci přemýšlet nad číslem a jen jednoduše stisknout nouzové tlačítko považuji za obrovský přínos. Velmi však oceňuji i seznam nejbližších pohotovostí a návody pro poskytnutí první pomoci.
Praha 2016
Předchozí článekDalší článek